Jak nakupovat?
JAK NAKUPOVAT V NAŠEM E-SHOPU
Výběr zboží z katalogu
Zboží, které nabízí náš obchod, si můžete prohlédnout v katalogu na našich stránkách. Pro snazší orientaci můžete použít odkazy na jednotlivé druhy zboží v horním menu nebo v menu v levém sloupci stránky. V každé podkategorii pak můžete listovat seznamem produktů a vybrat si vhodné provedení a barvu (pro přehled nabízených barev můžete navštívit vzorník barev). Detailní informace o zvoleném produktu získáte kliknutím na název nebo obrázek produktu. Některé vlasové produkty jsou nabízeny v několika různých délkách. V tom případě musíte zvolit jednu z nabízených délek a podle vaší volby vám stránka zobrazí také cenu a dostupnost zvolené varianty. Všechny vybrané produkty můžete vkládat do Vašeho nákupního košíku. Kliknutím na šipku vedle symbolu košíku v pravém horním rohu stránky si můžete kdykoliv aktuální obsah košíku zobrazit.
Práce s košíkem
Po ukončení výběru zboží (nebo i v jeho průběhu) můžete upravit svůj výběr a počet kusů jednotlivých položek v košíku. Jestliže upravíte počet jednotlivých položek ve sloupci "Množství" nebo odstraníte položku kliknutím na křížek v pravém sloupci, přepočítá se automaticky celková cena nákupu. Tlačítko "Zpět k nakupování" Vás zavede opět na hlavní stránku katalogu zboží. Pokud jste se svým výběrem zboží spokojeni, můžete přejít dále stiskem tlačítka "Pokračovat na dopravu".
Doprava a platba
V sekci doprava a platba zvolte nejprve zemi doručení (v současnosti dodáváme naše produkty do České republiky a na Slovensko). Potvrďte prosím výběr dopravy prostřednictvím české pošty nebo vyzvednutí na prodejně (Olomouc, Masarykova třída 31) a zvolte způsob platby prostřednictvím platební brány, převodu na účet, dobírky (jen na adresy v ČR), případně na naší prodejně. Sitskem tlačítka "Pokračovat na dod. údaje" přejdete do poslední sekce zadání vaší objednávky.
Dodací údaje
V sekci dodací údaje zadejte svou adresu a kontaktní údaje potřebné k doručení Vaší objednávky. Můžete také zvolit jinou dodací adresu nebo možnost zřídit v našem obchodě zákaznický účet zatrčením příslušné volby na této stránce. Pokud nevyplníte některé z polí, stránka vám na to při odeslání upozorní červeným zvýrazněním. Objednávku odešlete stiskem tlačítka "Dokončit objednávku".
Co se děje po objednání
Pokud je všechno Vámi objednané zboží skladem, bude během jednoho pracovního dne připraveno k expedici. Pokud některá z objednaných položek není skladem, bude doobjednána u některého z našich dodavatelů a zpravidla je k dispozici během sedmi dní. Expedice probíhá následující pracovní den po kompletaci objednávky (při platbě dobírkou) nebo po obdržení platby na náš bankovní účet (při platbě převodem nebo prostřednictvím platební brány). Pokud si chcete zboží vyzvednout osobně na prodejně, domluvte si prosím schůzku na tel. čísle 734 369 226 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Pokud jste si u nás zřídili uživatelský účet, můžete stav vyřizování své objednávky sledovat ve Vašem uživatelském profilu. Tam také najdete fakturu, případně informace o Vašich předchozích objednávkách. Zboží z Vaší předchozí objednávky můžete snadno vložit znovu do košíku stiskem tlačítka "Objednat znovu" na kartě "Objednávky". O důležitých událostech v průběhu vyřizování Vaší objednávky budete informováni také e-mailem na adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři.
Nákup ze Slovenska
Zboží zasíláme i do ciziny a speciálně pro naše slovenské zákazníky jsme se snažili nákup maximálně zjednodušit. Slovenští zákazníci mohou platit na náš účet vedený na Slovensku a tedy se bude jednat o klasický tuzemský převod v rámci dvou slovenských účtů (nepůjde o zahraniční platbu). Je nicméně nutné platit zboží dopředu převodem na účet, zboží do zahraničí na dobírku nezasíláme.
Přejeme Vám příjemné nakupování na Světě příčesků!